Norwegian translation

Started by eirikbirkeland, April 06, 2016, 03:01:45 PM

Previous topic - Next topic

eirikbirkeland

Hi all!

I'm Eirik. I'd like to contribute to the Norwegian translation.  It seems like content until and including Alpha 11 for Norwegian has already been translated - nice! But I'd like to contribute, so please put me on the list.

In fact, I have already started on my own fork and made a push request. I can also help with general linguistic coordination and technical aspects as I'm a freelance translator and I also write code (Perl/Bash/Node).

If any of the former/current Norwegian translators are on here, please fill me in on your plans and ideas to ensure we follow the same approach, either in this thread, or just msg me directly on Github. I plan to not only add new translations, but also proofread and improve existing ones - if you disagree with my proposed changes, let's discuss how to do things amicably and agree on a set of conventions in order to work effectively as a team.

PS. real good job with the translations you've done so far! :)

Aiven

#1
Jeg er interessert i å bidra med mer. Jeg har gjort om navnegeneratoren til kartet, så den fungerer kjempegodt. Jeg vil faktisk påstå at den er bedre enn originalen allerede, men jeg jobber med å forbedre den enda mer. Forstår om folk ikke gidder å ha norsk språk på permanent, siden oversettelsen er så ukomplett, men dere burde absolutt bytte til norsk språk og lage noen nye kart. Og så skryt litt av meg om dere liker det dere ser :)